Monday, August 23, 2021

Room 9 Pepeha

 Ko ________ te maunga e rū nei taku ngākau.

________ is the mountain that speaks to my heart

Ko ________ te awa e mahea nei aku māharahara.

________ is the river that alleviates my worries.

Ko Pippa te tumuaki.

Ko Greg tōku kaiako. (my teacher’s name)

Ko _____ tōku mama. (mother)

Ko _____ tōku papa. (father)

Ko _____ tōku tuakana. (girl with older sister)

Ko _____ tōku teina. (girl with younger sister)

Ko _____ tōku tungane. (girl with a brother)

Ko _____ tōku tuahine. (boy with a sister)

Ko _____ tōku tuakana. (boy with older brother)

Ko _____ tōku teina. (boy with younger brother)

Ko _____ tōku ingoa. (my name)


Nō ________ ahau.

I am from ________.

E mihi ana ki ngā tohu o nehe, o ________ e noho nei au.

I recognise the ancestral and spiritual landmarks of ________ where I live.

Nō reira, tēnā koutou katoa.

Thus, my acknowledgement to you all.




No comments:

Post a Comment